lördag 23 april 2011

Såpbubblorna leker i vinden

Idag har det varit en härlig dag! :) Först och främst så är jag ledig från stallet så första gången, sen julas typ, har jag fått sova hur länge jag vill. (vilket tyvärr inte är så länge eftersom jag vaknar ändå..)
Direkt på morgonen gick jag till Famo för att hämta tidningen, och pratade förstås! :) Sedan var det dags för mig och Tobbe att äta morgonmål. Det blev en massa limpor med ost och äggs, mums säger jag bara! :D Morgonmålet avslutades med chokladägg.
Därefter tog vi det lugnt en stund och sedan dags att köra till J:pää, Prisma. Där var massor av människor.. Vi köpte i alla fall det vi ville ha, + Famos, och jag köpte till min egen förvåning också ett par nya solglasögon! :D
Sedan red jag Laisa och Tobbe var och påska, och nu är pizzamuffinsarna i ugnen och väntar på att bli färdiga! :)
nya brillorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar