måndag 25 april 2011

+25°C

Ja, så varmt har vi i skuggan nu. (: Underbart helt enkelt!

Det var för första gången i år tillräckligt varmt för att rida med t-skjorta, vilket t.o.m. var hett. Dock tyckte Laisa tydligen att det var för tidigt eftersom hon gick in i en massa grenar så att jag skrapade armen, men jag bryr mig inte, sånt händer. För övrigt gick ridturen riktigt bra. Laisa har äntligen lugnat ner sig ordentligt efter mitt alldeles för långa rid-uppehåll.
Jag var ute i solen idag och skrev klart min finska-uppsats också, lite lustigt egentligen att något som egentligen inte är roligt blir helt okej bara man får göra det på ett sätt man tycker om. :)
Sedan städade jag nyss bilen, den blev riktigt fin inuti, äntligen "stal" jag Tobbes gummimattor som behövs mer i min bil. ^_^ Bara utsidan av bilen väntar nu på att bli ren.
Tänk att få vara en fågel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar