tisdag 26 april 2011

Var glad för andras skull

Ja, min dag har kort sagt varit riktigt bra! :) Vackert väder har det varit, körde till skolan och på vägen hem körde jag första gången med fönstren öppna. Sommaren är verkligen här snart! (Räknade faktiskt dagarna kvar hos Famo och fick det till 27 dagar :D )
Skoldagen var riktigt rolig faktiskt. Finska föredraget gick väl sådär, PP:n brukar jag aldrig få att funka så det var ingen nyhet, men nu är det i alla fall över. Något annat lite extra med skolan var ju att Johanna var på ett strålande (underdrift) humör! Ibland är man bara så glad för sina vänners skull, idag var sannerligen en sådan dag! (och Johanna, om du läser detta, jag är fortfarande stolt över dig! :'D)
Väl hemma skötte jag om Laisa, manikyr (pedikyr??) fick hon äntligen idag! Säkert skönt för henne att bli av med vinterskorna. Efteråt blev det förstås en ridtur. Jag gjorde även lite läxor i stallet för att hålla Laisa sällskap så att hon kunde vara ute lite extra i hagen.
Efter kvällssysslorna for jag med Mamma till butiken, gissa vem som körde hem. Jo jag! För enkelt att köra med automat-bil.. ;)

Och usch vilket tråkigt text-inlägg detta blev.. :S
Därför delar jag med mig av denna fina humla som jag fotat:



PS. Om du har Hufvudstadsbladet (HBL) hemma, dagens alltså, kolla då igenom det riktigt extra noga! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar