torsdag 21 april 2011

jag är inte nere längre

Ja, mitt humör är lite bättre nu, härligt med påsklov! :) För att inte bara njuta av två dagar extra ledigt så är jag ensam hemma med Tobbe (minsta brorsan). Det betyder alltså lite extra planer, för att nämna några så är det den "obligatoriska" städningen, god mat och våfflor! :D Sedan blir det nog film också.
På lördagen kör vi trorligtvis till J:pää, bara för att det är roligt. Sedan är det ju inte helt omöjligt att jag går ut och fota lite med, de har ju lovat vackert väder. ^_^
Men för att inte planera framtiden (som oftast för mig slutar med att det går helt annorlunda) så har denna dag varit helt okej. Lång skoldag, skönt att komma hem, Laisa var lite trög, med Mamma till butiken och avslutningsvis bastu! :D
blåbärsmuffins, mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar