lördag 14 april 2012

Bloggprat

Min första riktiga blogg, var denna. Jag kollade bak i arkivet och såg att jag startade bloggen 10 april förra året, trevligt minne. Dock låter blogspot mig inte längre ladda upp fler bilder "behövs mer minne", som den säger.
(Detta är mycket märkligt eftersom den redan en gång tidigare gjort samma sak, men då "gick det över" efter att ha startat upp safari pånytt. Jag tänkte att det skulle funka igen, men icke..)
Nåja, därför är jag så illa tvungen att flytta bloggen... :( min nya blogg hittar ni HÄR så om ni vill fortsätta att se mina bilder eller läsa mina inlägg så kan ni ju kolla in där lite då och då, för här kommer inget att komma upp mer...

1 kommentar:

  1. Hejsan! Nu äntligen är jag klar med filmen om "Djurfoto" har för mig att du en gång efterfrågade det, kan har varit tips om naturfoto med minns inte riktigt. Men kanske får några bra tips ändå, ikväll dyker den iaf upp :)

    Ha de! :)

    SvaraRadera