torsdag 1 mars 2012

Vilken bra datorbörjan på mars

Ni vet den där känslan när man raderat nått som man inte borde ha raderat. Sådär som man ibland kan ta bort bilder som man tror att man har laddat till datorn, eller om man raderar info från datorn som gör att uppgifter man sparat försvinner.
Jag har just lyckats med det. Jag raderade all info för Safari... Alla bokmärken ( ALLA BOKMÄRKEN!!!)(Hade säkert ~100 st..), alla sparade hemsidor, alla top sites, allt allt allt. Hatar mig själv lite just nu. Vill liksom bara gråta.. Det värsta är att det fanns så många bra sidor som försvann. Sådana som jag inte minns URL:n på. Där fanns en massa gratis filmsidor, alla möjliga roliga intressanta sevärda fina bra random sidor, bloggar m.m. 
Finns inte så mycket att göra åt det nu. Det som är borta är borta. Får bara försöka samla tillbaka så många som jag kommer ihåg. Något som dock stör mig fruktansvärt mycket är att jag för inte alls längesen planerade att spara ALLA sidor i mailen ifall en sådan här situation skulle uppstå. 
Såhär TOMT ser det ut nu... :

Slå mig.


Kanske jag har lärt mig nu? Kanske dags att spara alla dom där sidorna som man minns och sedan lägga till de som man kommer på.
Nåja, inget fel på datorn i alla fall, eller internet, förutom att det är tomt. Bara försöka se det från en någolunda positiv synvinkel...

1 kommentar:

  1. NEEEJJJJ! va hemst! DXXXXX hujj...ja överlever int utan mina bokmärken..man har så myky bra sparat dii. hu lyckades du radera allt? >;O

    men du, ta d int allt fö hårt. alla gör vi misstag.

    en kompis radera i misstag alla sina foton på sina barns uppväxt. dom fås aldrig igen. du kan hitta iaf en del av sidona du ble av me :)

    SvaraRadera