onsdag 29 februari 2012

Obviously I've been busy

Tro det eller ej, men denna vecka har jag faktiskt läst (för mig) ganska mycket fyssa. Tja, Som en liten kort sammanfattning kan jag berätta vad jag gjort sedan Fredagen. :P
Lördag - sett på film! :)
Söndag - Varit på Lemans och fotat en massa!! (Dock inte ännu hunnit redigera någon bild..)
Måndag - Avklarat andra skedet för körkortet. Xyz € fattigare, men nu är det över. Dessutom tyckte min bil att den inte skulle ladda akkun mera så min bil är sönder..
Tisdag - Suttit inne och gjort allt och ingenting. Fått en (två) niciga saker med posten! :) Kameraväskan som M & P gav som födelsedagspresent och en samling med words som jag beställde förra veckan. (Bra med nått roligt när vädret var hemskt..)
Idag - Njutit till 210% av det underbara vädret, fotat, ridit, läst fyssa jämnt över hela dagen (inte mest på kvällen som bl.a. igår..) och planerat några photo shoots! ;)

Och nu blev detta ett tråkigt textinlägg.. För att göra (kanske) det lite intressantare sätter jag också en vårig bild hit. Våren kommer nämligen snart! :) (Och det visste du garanterat inte..)


1 kommentar: