söndag 11 december 2011

Efterlängtade pepparkaksbakningen igår

Yay, igår bakade jag äntligen pepparkakor här hemma! :) Me like, me like. Jag gjorde själv degen dagen innan. :] Blev i alla fall xyz antal pepparkakor som bara var roligt roligt! Nu kommer några bilder. (Dock inte så många eftersom jag var så inne i baket att jag inte hade tid med kameran o.ô)
Pepparkaksdeg från dag 1.
Tobbe gjorde också några. (förlåt att ja int fråga om bilden)
Här ska de bakas!! Datorn hjälper till med julfiilis.
Min nya form som jag diggar.
Några hjärtan på ett mörkt bakplåtspapper.
En del av pepparkakshögen.
Laisas försenade pepparkakskalender. 0:)
Sånhäna åt jag för många av.. :(
Tre stycken bakningrelaterade inlägg i rad. Bli inte uttråkade, jag gör annat också. Ifall ni blir så  *vink vink*..  :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar