måndag 17 oktober 2011

Anita Shreve - Sång från en annan sommar ( Where or when )

Riktigt nyligen läste jag klart denna bok. Jag har tidigare läst ett antal böcker av henne som varit jättebra! :) Trots att kärleksromaner kanske inte hör till mina favoritkategorier när det gäller böcker så ville jag ge denna bok en chans, eftersom författaren bara skriver så bra!!
Jag ångrar mig inte! :) Trots att boken blev sorgligare mot slutet var den enligt mig väldigt bra! Hopplös barndomskärlek och tråkiga äktenskap. Sorg och intensiv kärlek. Underbara minnen och hemska svek. För att fortsätta ge författaren chanser har jag redan börjat på nästa bok. Jag tror nog jag kommer att läsa alla hennes böcker. :)

Ja, vad ville jag med detta inlägg?? 
 - Bara berätta att jag läst denna bok och säga att jag tycker att hon är en mycket bra författare. Andra böcker som hon har skrivit är Nära Eden ( Eden Close ), Ljus över snö ( Light on Snow ), Ödets Vingar ( Resistance ) och Där vågorna bryts ( Fortune's Rock ). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar