torsdag 5 april 2012

En liten kvällsuppdatering

Tjolahopp, eller nått :P Här sitter jag med min temugg, som famo köpte till mig innan jul, och väntar på att teet skall bli slut. Tobbe har firat sin födelsedag idag och jag har minst sagt proppat i mig chips, popcorn, kex och glass. Aj aj. Magen gillar inte, men det gör munnen. Blä.
Nåja jag tänkte bara uppdatera med lite text här nån gång emellan. Har blivit en massa bilder på sistone. 0:) Men är man "fotograf" så är man... ;) Jag blev ju lite efter med bilderna i mars så jag tar/tog väl igen det nu. Senaste bilderna är i alla fall ganska nya. More to come! Just det, till min förvåning hann jag faktiskt fota lite påskbilder idag. Det hade jag aldrig trott att jag skulle hinna med.
Kolla in det söta trollet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar