lördag 18 februari 2012

Update

I kväll firar vi min födelsedag med släkt och gamla familjevänner. Jag har just dekorerat klart smörgåskakan. Förhoppningsvis blir den god, trots att det är första gången jag gör med tonfisk. Den fyllda kakan har mamma satt choklad på. Sedan blir det ju lite annat smått  att mumsa på till kaffet också. :P
För övrigt har dagen hittills varit ganska lam. Jag har mest suttit vid datorn och blivit inspirerad av en massa DIY. Snart kommer jag nog att dricka mycket te, sy och pyssla! Tyvärr. Jag borde ju läsa till skrivningarna. Men det blir det nog säkert också. Jag har också varit uppe till stallet och ridit.
Nåja, skall förbereda lite ännu och sedan upp till Laisa för att ge henne mat innan jag måste göra mig klar.

PS! Penkkis inlägg kommer kanske imorgon, eller på måndag.

3 kommentarer:

  1. sv: Åh tusen tack! Dagen är räddad, blir så glad av din kommentar =)

    SvaraRadera
  2. sv: tack så mycket!! vad glad jag blir. och grattis i efterskott haha :))

    SvaraRadera