måndag 14 november 2011

Random eftermiddags-/kvällsinlägg

Jag läste just igenom mina gamla blogginlägg. Wow, jag skrev massor i början.. Inte trevligt alls att jag numera verkar skriva så sällan. :S För mig i alla fall som borde öva mig att skriva ren svenska. Jag har inte tappat intresset, skrivlusten eller någonting annat. Jag har bara prioriterat annat. Dock sitter jag här och skriver nu istället för att skriva min modda text, inte bra. Som sagt, jag prioriterar och undviker tydligen det jag inte vill.
(Random tillägg, jag ser en svart/brun spindel på min vita vägg, den verkar trivas där. Jag tror det är samma spindel som hände vid mitt fönsterbräde för typ en vecka sedan, vem vet...)

Nu skall jag lämna (läs försöka lämna) internet och mina bilder och istället gå över till nyheter. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar