söndag 12 juni 2011

Tiden går snabbt men ändå väldigt långsamt

Ja, jag har haft sommarlov i en ynka vecka, men det känns åtminstone som två. :) Första arbetsveckan gick riktigt bra, och trots, hmm, arbetet så med roligt sällskap, musik och (glass/kaffe)pauser så e de rikit kiva.
Jag njuter fullt av dehär varma sköna soliga vädre! Och inte en gång att ni ska få höra mig klaga över det! :D Dock har jag inte alls hunnit rida, mest pga att jag har haft så mycket för mig och inte kunnat sova tillräckligt, värmen gör ju så att man föredrar att rida på morgonen/kvällen.
Annars går väl livet vidare som vanligt med nya och gamla saker. Man får se vad livet för med sig. Nu måst jag gå upp till stallet för veterinären kommer och raspa Laisas tänder och vaccinera henne. :)
Sommarbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar