lördag 18 juni 2011

summa summarum

Tja, har helt enkelt inte haft tid att dagligen uppdatera något här, men här kommer iallafall en kort summering.
På torsdagen beställde vi pizza till lunch på jobbet, det var jättegott! :) Skönt att sitta ute i solen och äta! Det var föresten för att "fira" sista dagen vi "alla" jobbade tillsammans på jobbet. På fredagen var en nämligen inte där och fredagen var också min sista dag på det stället.. :( Jag kommer att jobba typ 100 m brevid, men det kommer nog inte att bli samma sak. Inte samma jobbkompisar och ingenting.
På fredagen efter jobbet så körde jag till Vanda för att kolla en slutsäljning av Iittala och Arabia saker. Tack vare GPS och kartor + förklaringar (som min förman gav mig) så hittade jag riktigt bra dit! :D Det bästa var nog att köra alldeles själv, det är nog alltid någonting speciellt med att vara ensam för mig. :) Jag hittade massa fina saker, men köpte ändå inte så mycket. Jag kände mig nästan "vuxen" som gick där och kollade på tallrikar och muggar m.m., men så är det väl att bli gammal.
Det lilla tröga med körningen var tidpunkten som gjorde att jag hade turen att hamna i trafikstockningar (min första, jihaaaa) på motorvägen. xD Lite lustigt att köra max 60-80km/h där.
Nåjaa, dehär blev nog inte riktigt en kort summering, men något ditåt i alla fall. Hoppas du inte orkade läsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar