torsdag 2 juni 2011

Sista provet är över

Ja, igår hade jag äntligen det sista provet för detta år. Hur härligt är det inte att du ut ur "provsalen" när man med säkerhet vet att det blev godkänt? :D Annat är det med några tidigare prov som jag bara hoppas av hela hjärtat att blev godkända!!
Efter provet igår for jag till Danu och sedan till Perla (stall) där vi red hennes häst Vili till hans nya stall Norrbacka. En lång solig väg var det. Som pricken över i:et så var det också Vilis födelsedag igår. ^^
När jag flera timmar senare kom hem tog jag en välförtjänt dusch och tog det sedan alldeles lugnt resten av dagen. (laaaazyy.. :))
På kvällen for vi till butiken, jag fick inte köra, men det var roligt i alla fall. Jag fick ett par nya shorts som jag gillar massor! :) Tack föräldrarna!
Vädret igår var något jag älskar! Väldigt varm sol från klarblå himmel och lite sval vind...
-^_^- Underbart! <3
För att fira att sommaren är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar