onsdag 29 juni 2011

Där vågorna bryts

Nu i början av sommaren har jag läst en massa, när jag äntligen har tid för det! :D Jag har "hittat" en författare som jag verkligen gillar: Anita Shreve. Jag har läst fyra böcker av henne nu (Vikten av vatten, Nära Eden, Ljus över snö och Pilotens hustru) och håller på med den femte (Där vågorna bryts).
Och jag kan nog inget annat säga än att hon vet hur man fångar läsaren! Alla böcker jag läst hittills av henne har varit så otroligt bra och fängslande!!
Ja, ville bara säga det.. :P

Annars så har jag sista dagen på jobbet imorgon.. :/ Känns nog lite sorgligt må jag säga, konstigt kommer det nog att bli också, men lugnt kommer jag nog verkligen att få det. Mina första riktiga lediga dagar kommer att börja extra bra när vi också har avbytare och jag får sova på morgonen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar