lördag 7 maj 2011

Fredag

Tja, efter som jag inte alls var på datorn igår så kommer här ett inlägg om min trevliga fredag.

Jo, hela veckan har jag varit lite stressad över en biologi-tent som vi hade på fredagen. Den gick inte särkilt bra, men jag klarade ändå provet och kommer därför att spendera ett veckoslut tillsammans med min biologilärare, min förra biologilärare och min nuvarande rektor, samt ca 18 andra elever från 2:an, nice.
Något annat trevligt i fredags var ju att vädret var soligt och rätt så varmt, därför fick vi vara ute på ma-timmen, någon jag inte varit innan. Det gick mycket bra att räkna där ute i solskenet trots några myror och moln.
Efter skolan åt jag snabbt och körde sedan med Famo till Nickby där vi handlade, var till apoteket och till gravgården. Det var första gången jag faktiskt var till gravgården. Där var mycket vackert.
Vi var borta ca 2 timmar och jag hann inte rida alls. :( Dock var det det enda negativa med dagen. På kvällen körde jag ännu med Fredrik till Korso shell för att köpa v-power. Massa körning idag alltså. :) Det gillar jag. Ett stort + var ju att jag körde med Mersun till Korso, mycket enklare att köra med den! ;)
Sist, men definitivt inte minst, en flupp som jag fotade tidigare i veckan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar