söndag 22 maj 2011

20.5.2011 När ett ungt hjärta slutar slå..

.. ja, då måste det vara någon baktanke med det hela. Jag kan inte förstå att det som hänt verkligen har gjort det. Och även om tårarna i skrivande stund rinner ner så vet jag att andra känner värre än mig om det här. 
Det känns hopplöst och jag önskar att det finns något jag kan göra, dock gör det inte det. Jag får bara lita på Johannas kloka ord och be för det bästa. Eftersom jag tycker Johanna skrev så fint och bra tänker jag citera henne lite:
"Jag vet att Gud har någon plan för det här. Annars skulle han inte ta en så ung och underbar flicka som Annski! Jag har fullständig tro på att han kommer ge henne livet åter och det kommer leda till stora förändringar i vårt lilla Nickby-område :D"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar