söndag 1 maj 2011

010511

Ja, då är det första Maj då. Känns riktigt trevligt att veta att sommaren snart är här!
Vappen tillbringade jag med mina kompisar Gäbs, Joey och Danu. Först "drack vi kaffe" vid VB och sedan körde vi till Danu. :)
Det var alldeles för längesen jag var där.. :/ Roligt hade vi i alla fall. Massa prat, mycket sent, men man behöver någon att tala med, så varför inte ta tillfället i akt och prata nästan hela natten? Det gjorde vi. Visserligen känns det i hela mig, men tja, det är som det är.
Bilder blev det ju förstås också, dock har jag inte en enda på oss alla... ;_; Men för att sätta den som nästan alla syns på så blir det denna, ganska usel bild av mig må jag säga. Ingen ser in i kameran... >.<'

en bild är bättre än ingen alls, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar